Med Ena Foten Utanför.

nä jag orkar inte uppdatera bloggen särskilt ofta just nu. Fast det verkar inte göra så mycket, mina 2 (?) läsare verkar inte lida särskilt mycket.  För tillfället ägnar jag min tid åt skolan och skolarbete, jobba, vara i stallet och lyssna på Melissa Horn och joshua Radin så mycket som jag kan.
Födelsedagen var bra, fick en ny fin dator (<3), cupcakes skålar, en ny väska, en diskokula, skor och ett antal blommor :)
Nu är det bara sista spurten till lovet. De sista skolarbetena ska göras och lämnas in. Sen är det 3 underbara veckor med lov. Utan skolarbete! Helt underbart. Och en av dessa tre veckor kommer spenderas där snön är, fjällen alltså! Längtar som en tok!
Men som sagt, lev med att bloggen inte uppdateras så ofta.. om ni vill nått så ring, smsa, maila eller nått.. :)


Min dator har webcam ^^
jag och nova just nu :)


Over and out
Johanna

Life | |
#1 - - Sara:

Vilken fin bild!

Testa effekterna på webcamen också, väldigt roliga!

Fast den hänger sig alltid när man väljer "avatars"... :P

Upp