November Rain.

Bandit Shitlist 28 augusti

3. Uttrycket "Hög som ett hus" fattade jag aldrig när jag var yngre. Kan ju ha och göra med att det nästan inte finns nå höghus i bolllnäs. Men när jag sen flyttade till stockholm så fick det en helt annan betydelse!

2. Namn på thailändska maträtter. Jag har sånna problem att uttala dom så jag får alltid fel mat!

1. Varför går rulltrappsräcket fortare än själva rulltrappan!?



dagens shitlist var ju faktiskt riktigt bra. Varför går egentligen rulltrappsräcket fortare än rulltrappan?
Vaknade imorse med täppt näsa och en mun lika torr som sahara. Uderbart! Men jag har iallafall inte feber idag (än) Jag hade tid hos frisören idag, men dom ringde precis frn klippoteket och sa att hon va sjuk.. haha, lite komiskt faktiskt. Så nu är det bara att fördriva tiden på bästa sätt (platta håret alltså) börjar 12 idag..
Sen är det ju jobbet som gäller. Och typ bli frisk!

Life | |
#1 - - ema:

för att om dom skulle gå lika fort så skulle man ramla ;)

Upp