Die Die My Darling.

SHITLIST 24 APRIL

3. Robinsontjejer visar badmode i tidningarna såg jag. Vad är det för idè när man kan se dom halvnakna på tv?


2. Smaken i käften dagen efter man har tryckt i sig en påse sourcreme & onion chipspåse. Det smakar grav i munnen!


1. Se & Hör plockar bilder ifrån min "för tidigt" sida och hittar på nån rubrik till det. Va är det för joll?!?


jaja, dålig uppdatering och shitlisten är från i fredags... ^^
Men jag har fått virus på min kära lilla dator hemma, jag gör allt jag kan för att han ska fungera som vanligt igen, men tills dess får ni leva med dåliga uppdateringar.. :)

Helgen var toppen, stallet alla dagar ;) en grym hopplektion i lördags, sen jobb vilket var helt okej, i söndags var jag i stallet och mös hela dagen :)


Over and out
Johanna
| |
Upp