Hello Beautiful.

Idag har varit en trevlig dag :)
När jag gick upp i morse och ställde mig framför spegeln, med håret alldeles rufsigt, glasögon och pyjamas. Vet ni vad det första jag sa till mig själv va?
"Godmorgon snygging!"  Det gjorde ärligt hela min dag! Har varit på bra humör ända sen dess. Har iof sminkat mig, bytt om, fixat håret etc. Men ändå, har kännt mig snygg Hela dagen ;) Sånt är skönt :)

Var med syrran och mamma i Nacka Forum. Det har blivit Grymt snyggt där nu :) Hade inte tänkt köpa något.. men kom hem med:
- 5 Strumpor
- Strumpbyxor
- Söta knästrumpor
- Foundation från make up store <3
- Foundation pensel ^^
- GALET snygga skor <3<3
- och choklad ;)

Ska lägga upp bilder lite senare! Men nu måste jag plugga.
Ikväll ska jag, mamma och sara ha myskväll :) Vi ska äta Tacos fast med kyckling och bara ha mysigt :)




   
Bara för att jag känner mig snygg idag ;)


Over and out
Johanna
| |
#1 - - emma:

du har fått en present av astrid.

#2 - - emma:

haha ja du andvände dom som dörrstopp bara^^ gick som en zombi till alla hästar får kollikolla när jag åker ut om ett tag igen^^

Upp