Helgen.

         

Presenter :)


Sammanfattning av helgen. Sjukt kul! :)

Är hur trött som helst nu, inte mer än rätt iof.. ;) ut 3 dagar i rad :P Men kul har det varit :)


I torsdas, middag+fördrink med familjen :) Sen träffa kusinerna för en drink, det var mycke trevligt :)

I fredags, folk kom hem till mig. Vi åt middag, skrattade, var knäppa och drog senare till Toxic, dansade som en tok, skrek rösten av mig och var glad :)

I lördags, upp alldeles för tidigt för att följa jojjo til tåget :) sen iväg till stallet, efter en mindre lyckad lektion, så hem för att göra sig fin till släkten som kom på fika :) Senare på kvällen, hem till Jenny (aka, fårsyster) för at fora att även hon blivit vuxen på papper :) Efter att ha myst hos henne med middag, dricka, efterrätt, sing star och trevligt sällskap så drog vi oss in till staden. Där övergav jag dock partygänget som skulle ut och dansa, mådde inte på topp. Träffade paulina och vi drog till Harry B James. Grymt ställe! Dit kommer man helt klart gå flera gånger, härligt folk, bra musik och skön stämning :D

Söndagen, blev lugn. Några kompisar till familjen kom över på lunch, vilket var trevligt. Men jag var/är en aning trött.. ;) Men hann med en runda till Centrum också. Kom hem med två fina mössor <3

Helgen har varit topp alltså. :) Nu sitter jag och tittar på Gossip Girl, har tittat på Sex and The City halva eftermiddagen ;)


Over and out
Johanna
| |
Upp