:)

Yes, here we go again.

Nu är snart rummet Helt klart! *skönt*
Den hemska och fula träpanelen är borta (För alltid!), den pissgula färgen på väggarna och det missfärgade vita i taket är numera gone forever!
Nu börjar rummet kännas som mitt, vi har spacklat, målat, målat och målat lite till. tagit hem färgprover, haft 1000 diskutioner om färger coh sånt. men nu äntligen!
Den fina gråa färgen är på plats på 3 av väggarna, den sista är iklädd en underbart vacker svart fondtapet! <3Jag rä elt kär. Rummets färger är: Svart, Grått, Guld och Rött. Loveli <3 :) Nu är det bara lite möbler som saknas, men sen är det klart :)
Bilder kommer lite senare :)

och snart, snart har 4 långa månader gått, på Lördag så kommer hon hem igen! Och som jag har saknat henne! Men jag börjar ju fundera på avd jag egentligen har gjort under dessa 4 månader...inte särskilt mycket...men men :)
                                                                Nova <3
Over and out
Johanna


ps.Märk att jag bytt profil bild? snart blir designen ny också:) ds.
| |
Upp