Blue Sunshine

What if we could
Put our lives on
Hold and meet some-
Where inside of the world?
I would meet you,
Would you meet me?

Blue October är ett galet bra band. Började väl lyssna på dem för cirka 1 år sedan....och precis som med mycket av min musik så hörde jag dem för första gången på Bandit rock 106.3, Min favorit radio station :) och de gör så bra låtar. Prova ladda hem någon av dem och lyssna :)


Musik är ju stor del av de flesta människors liv, många kan inte leva utan musiken. Och jag är väl en av dessa. Och jag ka lyssna på det mesta. :) Just nu till exempel så är det It may be winter outside som spelas i öronen från min underbara Kotte blå.
Och visst, jag lyssnar mest på hårdrock, punk, goth, metal etc etc ^^ låt oss säga metal av många olika former och stilar ;) Men som forntida fan av allt från schlager (Ja, ni läste rätt) till Julmusik, Musikallåtar till piffiga poplåtar så finns det lite oväntad musik på min kära Kotte! Och det är väldigt roligt, iallafall om man har på blanda spår, så har man precis hört en Dragonforce låt, där Dubbelkagge och långa gitarrsolon är ett måste, så kommer en Jullåt..Eller en låt från Moulin rouge.. Man blir lite paff, men glad :) 

Så lås Aldrig fast er vid en musik smak. Variation förnöjer :)

Over and out
Johanna
| |
#1 - - sara:

Men kära hjärtanes vilken snygg blogg du har ;)
haha, ja du och schlager. visst var det chicago som var stora favoriter ett bra tag.. ??
:)

#2 - - sara:

OJOJOJ vilken snnygg blooooogg!

Upp