Overkligt.

R.I.P Anna Nellgran 1990.05.09 - 2007.05.11

Jag kände dig inte. Men jag har säkert gått förbi dig i skolan många gånger. När jag fick veta vad som hänt dig så blev jag helt ställd. Jag förstog inte att det verkligen hänt.
Men det var först när Carro sa att de valt min dekoration att sätta vid minnesplatsen uppe på 9:an som jag verkligen förstog. När jag fick veta varför de valt just den dekorationen så slog det mig.
De valde min dekoration för att den påminde om en sol, och de tyckte den passade. De va de orden som verkligen fick mig att förstå, förstå det hemska som hänt.
Jag kände dig inte ens, och jag känner hur det har påverkat mig. Jag kan bara tänka mig hur dina klasskompisar känner.

R.I.P
| |
#1 - - anda:

hej jag var nära vän och klasskompis med anna jag vill bara tacka för en jätte fin text :), jag är glad att någon utomstående kan visa sin hänsyn till dom som stod henne nära

#2 - - Johanna:

@ Anda: Ja, det som hände var verkligen helt overkligt.
Jag föstog inte att det hemska med det förens säkert 1 timma efter att jag fått höra det.
Hoppas att du och alla andra som stog nära henne hittar ett sätt att ändå kunna fortsätta framåt i livet.:)

#3 - - Anonym:

hej jag var också klasskompis med Anna och vill tacka för den fina dekorationen och texten, jag tänker på Anna väldigt ofta och saknar henne oenderligt mycket. kramar
// 11-13

Upp