Älska mer!

You're SO worth it honey!
Den texten står på baksidan av min mobil. Och jag blir lika glad varje gång:)


Uppdatering av livet so far ^^
jaha..dags igen då ;)
vad är nytt på fronten..
Jo, min bästa vän, han som finns där i vått och torrt och förgyller mina dystraste stunder är åter vid liv! :D självklart pratar jag om mr Kotte Blå! Han har legat i koma i ca 2 månader. Men mannen i apple store tryckte på en magisk knapp, och Vips! Nu fungerar han :D <3

Skolan 
Den rullar på som vanligt..inget nytt där. Eller jag är omtyckt av min Italienska lärare, vilket är bra ;) har lyckats riktigt bbra i matten också...så skolan går bra :D

Allt annat
ja..livet rullar på framåt. Snart är det Jul! med allt som kommer till ^_^ julklappar, mat, julrushen och självklart den kaotiska Mellandagsrean. Under dessa jobbiga dagar stannar jag helst hemma. Men ändå är man där, mitt på drottninggatan och trängs xD

Så livet rullar på framåt..ska se till att bli bättre på bloggningsfronten också.. :)

Over and out
Johanna
| |
#1 - - Anonym:

vem stannar hemma på mellandagsrean?!
du och jag ska gå på rean och hör sen! vi hinner nog med den, sista veckorna där i januari måste det ju vara lite rea kvar... ?

#2 - - sara:

fattar inte att mitt namn + länk trillar bort hela tiden. hur ska du veta vem det är som skriver?!
:D

/SARA
HTTP://mygosh.blogg.se

#3 - - Mamma:

Det kommer inte finnas något kvar av rean i slutet av Januari...inte för fattiga resenärer ivarjefall..
Vi får gå i mellandagarna Johanna , självklart.

#4 - - Johanna:

sara:
ja jag förstog att det var du^^ men tyvärr..det är nog inte så mkt kvar av rean när du kommer hem :P

mamma:
ja..fast jag vill ju inte gå på mellandagsrean ;) inte i stan iaf^^ kanske söder..men inte i city^^

#5 - - sara:

MAN MÅSTE GÅ PÅ REAN!

/SARA

Upp