My fall will be for you

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I will bleed forever

Vad har hänt? Allt var toppen, men nu helt plötsligt så försvann all glad känsla. Som om den blåstes bort med vinden. Plötsligt så känner jag mig ensam och övergiven. Jag vet inte hur.
Det känns som förut, när jag var ensam. Jag vill inte ha den känslan igen. Men ingen verkar märka min känslo ändring. Är det så att ingen ser mig? Är jag osynlig?

Kom på en helt annan sak idag, när jag satt i min fotölj och tittade på alla löv som blåste omkring. Jag hörde en låt om alver. Och då kom jag på att jag kanske egentligen är en alv. Att jag bara är här på prov. Och snart blir jag hem hämtad av mitt folk igen. Då får jag komma tillbaka till landet långt borta. Långt bort från alla bekymmer och all sorg. Hoppas dom hämtar mig snart.

Whatever walks in my heart will walk alone

No love left in me
No eyes to see the heaven beside me
My time is yet to come
So I'll be forever yours

Whatever walks in my heart will walk alone
| |
Upp